Nieuws

Categorieën
Archief
24 februari 2020

Het laten ondertekenen van documenten is vaak omslachtig en tijdrovend. Het kost veel papier, enveloppen, postzegels en met name tijd. Dat kan veel efficiënter!

 

In veel gevallen gaat het ondertekenen van onder andere arbeidsovereenkomsten nog met pen en papier. Het document wordt geprint, ondertekend door de werkgever, verstuurd aan de werknemer, vervolgens ondertekent de werknemer de overeenkomst en geeft het weer terug aan de werkgever. Die scant het document vervolgens weer in om deze op te slaan. Allereest zonde van al het papier, de enveloppen en de postzegels. Maar met name alle tijd die hierin gaat zitten is waarschijnlijk nog de grootste kostenpost.

Zeg vaarwel tegen deze papierwinkel en tijdrovende klus en laat het proces van ondertekenen voortaan volledig digitaal verlopen!

De digitale ondertekentool is een onderdeel van het digitaal personeelsdossier van H@RY. Helemaal veilig en rechtsgeldig.

 

De stappen zijn eenvoudig:

  1. Vanuit het document in het digitaal personeelsdossier stuur je een ondertekenverzoek, door de naam, het emailadres en het mobiele telefoonnummer van de ondertekenaars in te vullen.
  2. De ondertekenaars ontvangen een uitnodiging per email om het document te ondertekenen. In deze email staat een link naar het betreffende document. Door middel van een SMS-code vindt er een tweestapsverificatie plaats.
  3. Het document met de digitale ondertekeningen wordt automatisch opgeslagen in het digitaal personeelsdossier van de werknemer.

 

De voordelen op een rij:

  • Veilig (AVG-proof)
  • Snel
  • Milieuvriendelijk
  • Efficiënt
  • Het ondertekende document staat direct digitaal
  • Document kan niet zoek raken of rondslingeren
  • Goedkoper dan traditioneel ondertekenen
  • Rechtsgeldig

 

Meer weten? Chat, mail of bel met H@RY of vraag een vrijblijvende demo aan.

 

info@HRY.nl | +31(0) 184 49 68 00

Annet Bassa
Adviseur H@RY